به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین رشیدی ظهر یکشنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه، در دیدار با بازرس کل استان، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از تلاشها و اقدامات مجموعه بازرسی کل استان در انجام مأموریتهای نظارتی، صیانت از حقوق مردم و مقابله با مظاهر فساد قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه سازمان بازرسی نقش مهم و راهبردی در ارتقای سلامت اداری دارد، اظهار کرد: این مجموعه با رویکرد نظارتی خود در پیشگیری از تخلفات و افزایش اعتماد عمومی نقش مؤثری ایفا میکند.
جانشین انتظامی استان کردستان همچنین بر ضرورت تداوم تعامل و همافزایی میان دستگاههای نظارتی و اجرایی تأکید کرد و گفت: همکاری مستمر میان نهادهای مسئول میتواند زمینهساز تحقق بهتر اهداف خدمترسانی به مردم باشد.













