مصطفی اکرمی به هیئت‌مدیره میلی پیوست، سعید علی‌عسگری مدیرعامل شد

دیجیاتو یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:13
با تصمیم هیئت‌مدیره، «سعید علی‌عسگری» به عنوان مدیرعامل جدید میلی منصوب شد. به گزارش روابط عمومی میلی، این جابه‌جایی مدیریتی در ادامه روند برنامه‌ریزی‌های سازمانی میلی و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی مجموعه در مسیر توسعه فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های پیش‌رو انجام شده است. سعید علی‌عسگری پیش از این و از شهریور سال ۱۴۰۴ […] The post مصطفی اکرمی به هیئت‌مدیره میلی پیوست، سعید علی‌عسگری مدیرعامل شد appeared first on دیجیاتو.

با تصمیم هیئت‌مدیره، «سعید علی‌عسگری» به عنوان مدیرعامل جدید میلی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی میلی، این جابه‌جایی مدیریتی در ادامه روند برنامه‌ریزی‌های سازمانی میلی و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی مجموعه در مسیر توسعه فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های پیش‌رو انجام شده است.

سعید علی‌عسگری پیش از این و از شهریور سال ۱۴۰۴ به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل در میلی فعالیت می‌کرد و از این پس مسئولیت هدایت و راهبری اجرایی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. همچنین مصطفی اکرمی به عنوان عضو هیئت‌مدیره به همکاری خود با میلی ادامه خواهد داد.

فعالیت‌ها، خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای میلی با حفظ پیوستگی و ثبات ادامه خواهد یافت و این مجموعه با تمرکز بر نوآوری، توسعه خدمات و ارتقای تجربه کاربران، مسیر رشد خود را دنبال خواهد کرد.

میلی در حال حاضر با بیش از ۲۵ میلیون کاربر، پر مخاطب‌ترین بازیگر بازار آنلاین طلا در ایران است.

این شرکت اعلام کرده توسعه مستمر خدمات، گسترش زیرساخت‌ها و تمرکز بر ارائه تجربه‌ای امن و در دسترس برای کاربران، بخشی از مسیری بوده که طی سال‌های اخیر در میلی دنبال شده و از این پس نیز ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.