به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که از دو هفته پیش صعود خود به رقابت های لیگ برتر را قطعی کرده، حالا با فاصله 5 امتیازی نسبت به مس شهربابک برای مسجل کردن قهرمانی خود در این رقابتها تلاش میکند.
نساجی در حالی بعد از یک فصل دوری سریعا به لیگ برتر برمیگردد که از نیم فصل رقابت های لیگ یک رضا عنایتی آقای گل سابق لیگ برتر و چهره نام آشنای فوتبال هدایت آن را به جای فراز کمالوند برعهده گرفت. نساجی با سرمربیگری عنایتی هم به روزهای خوب خود در لیگ یک ادامه داد و 5 هفته مانده به پایان رقابتها صعودش را قطعی کرد.

این دومین باری است که رضا عنایتی به عنوان سرمربی یک تیم را از لیگ دسته اول به لیگ برتر میآورد. او در پایان فصل 1399- 1400 به عنوان سرمربی هوادار برای اولین بار طعم صعود را چشید و حالا برای دومین بار این اتفاق با نساجی برایش رقم خواهد خورد.
عنایتی حالا به جمع سرمربیانی در فوتبال ایران میپیوندد که بیش از یکبار حضور در لیگ برتر را تجربه کردند و بیشک این مسئله اتفاقی بزرگ برای او محسوب میشود.