حق‌پرست: بازی سختی مقابل کوبا داشتیم

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 18:37
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران، گفت: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشحالیم که توانستیم دیدار مقابل کوبا را با پیروزی به پایان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حق‌پرست پس از پایان دیدار مقابل کوبا اظهار داشت: اول از همه به تیم ایران خسته نباشید می‌گویم و این برد را تبریک می‌گویم. بازی سختی بود، اما خدارو شکر توانستیم مسابقه را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی ادامه داد: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم ریکاوری خیلی خوبی داشته باشیم تا با آمادگی بیشتری وارد مسابقات بعدی شویم.

حق‌پرست درباره شرایط تیم حریف، گفت: امیدوارم بازیکن تیم کوبا که در لیگ ایران هم بوده هرچه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاورد و شرایطش بهتر شود. در هفته آخر مسابقات بازی‌های سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

گفتنی است در ست دوم دیدار ایران و کوبا خاویر کونسپسیون بر اثر فرود نامناسب مقابل تور دچار مصدومیت و شکستگی احتمالی ساق پا شد و از زمین مسابقه خارج و به بیمارستان منتقل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.