جنوب لبنان بار دیگر هدف حمله رژیم اسرائیل قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 07 تیر 1405 - 20:43
رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از سکوت دولت غربگرای عون-سلام، بار دیگر به خاک لبنان حمله کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تجاوز نظامی مجدد اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان خبر  دادند.

این منابع از حمله یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک فرون در شهر بنت‌جبیل در جنوب لبنان خبر دادند.

 جزئیات بیشتری درباره خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

این تجاوز در حالی است که رژیم صهیونیستی اخیرا در آمریکا یک توافق کاملا یک طرفه و ذلت باری را بر دولت غربگرای سلام-عون تحمیل کردند و به تجاوزاتشان در سایه سکوت این دولت ادامه می دهند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید