به گزارش مشرق، این رسانه عبری زبان به نقل از رسانههای ایرانی نوشت که ایران یک پهپاد جدید را که در مراحل آزمایش خود را پشت سر گذاشته بود، در همان روزهای پایانی جنگ وارد فاز اجرایی کرده است.
در ادامه این گزارش آمده است: در حالی که خاورمیانه در آتش میسوزد جمهوری اسلامی ایران در حال مسلح کردن خود است تا برای درگیریهای پیش رو آمادگی داشته باشد.
یک سخنگوی نظامی ایرانی اخیرا با افتخار اعلام کرد که طی ۴۰ روز جنگ صنایع دفاعی ایران لحظهای از کار باز نایستادند بلکه شتاب توسعه و تولید سلاحهای پیشرفته را هم افزایش دادند.
به اعتراف معاریو: برنامه پهپادی و موشکهای بالستیک ایران یکی از مهمترین تهدیدات برای اسرائیل و ثبات منطقهای(مدنظر آمریکایی صهیونیستی و مزدورانشان) است. در سالهای اخیر، ایران به یک تأمینکننده استراتژیک سلاح برای نیروهای (متحد) خود، مانند حزبالله در لبنان و حوثیها (انصارالله) در یمن، تبدیل شده و همچنین همکاری نظامی خود با روسیه را هم تقویت کرده است.
این رسانه به نقل از سخنگوی ایرانی افزود: «پهپادهایی که ما رونمایی کردیم، بسیار پیشرفتهتر از نسلهای قبلی مانند آرش-۲ هستند. به زودی در مورد قابلیتهای آنها به شما خواهیم گفت».
و بعد از آن اضافه کرد: لازم به ذکر است که آرش-۲ یک پهپاد انتحاری دوربرد است که ایرانیها پیش از این اعلام کرده بودند که به طور خاص برای حمله به شهرهای استراتژیک در عمق اسرائیل توسعه داده شده است.












