آربلوا: داور اجازه بازی کردن به ما نداد

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: مسئولیت شکست مقابل ختافه را می‌پذیرم. داور اجازه بازی کردن به ما نداد و مدام سوت می‌زد.

آربلوا: داور اجازه بازی کردن به ما نداد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آلوارو آربلوا پس از شکست یک بر صفر رئال مادرید مقابل ختافه گفت: هیچ هدفی جز گرفتن ۳۶ امتیاز باقی‌مانده تا پایان دیدار‌های فصل نداریم. این رئال مادرید است و این‌جا هیچ‌کس تسلیم نمی‌شود. فاصله‌ای است که فکر می‌کنیم می‌توانیم جبرانش کنیم. موقعیت‌های بهتری نسبت به ختافه داشتیم و اتفاقی نیفتاد که از قبل پیش‌بینی نکرده باشیم و از نظر من تحلیل بازی همین است.

وی افزود: این‌جا هیچکس لیگا را رها نمی‌کند و تسلیم نمی‌شود. می‌دانیم چیز‌های زیادی برای بهبود داریم، اما از نظر تلاش بازیکنان هیچ ایرادی نمی‌گیرم. اینکه می‌توانیم بهتر باشیم و مسئولیت با من است. ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی رئال مادرید با انتقاد از داور بازی گفت: داور اجازه داد مسابقه‌ای شکل بگیرد که بیشتر به بازی نکردن شباهت داشت. با این حال، هیچ انتقادی از ختافه ندارم، چون آنها کاری را انجام می‌دهند که به آنها اجازه داده می‌شود. آنچه درباره ماستانتونو رخ داد، مسائلی است که نباید اتفاق بیفتد. کارت‌های زرد هویسن و کارراس بخشی از جریان بازی است که رخ می‌دهد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.