
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پی حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان، مهدی الفتی ملیپوش المپیکی ژیمناستیک هنری ایران، با ابراز همدردی با خانوادههای شهدا درباره این اتفاقات صحبت کرد.
الفتی گفت: حمله به خاک ایران و به خطر انداختن جان مردم بیگناه قابل قبول نیست و ما آن را محکوم میکنیم. این اقدامات باعث ناراحتی و خشم مردم شده و نشان میدهد دشمنی با ملت ایران ادامه دارد.
وی با تسلیت شهادت رهبر شهید انقلاب افزود: از دست دادن چنین شخصیتی برای کشور بسیار سخت و دردناک است، اما مردم ایران راه و اهداف او را ادامه خواهند داد و با همدلی بیشتری در کنار هم میمانند.
الفتی درباره شهادت دانشآموزان میناب نیز گفت: خبر شهادت این دانشآموزان همه ما را ناراحت کرد. آنها آینده این کشور بودند و ما در کنار خانوادههایشان هستیم و خود را شریک این غم میدانیم.