فرماندار لامرد: افزایش تعداد شهدای حمله موشکی به 20 تن

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
از مجموع بیش از 100 مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی، حال عمومی شماری از آنان رو به بهبودی است و بر اساس تشخیص کادر پزشکی، ترخیص شده‌اند.
فرماندار لامرد از افزایش تعداد شهدای حمله موشکی عصر شنبه رژیم صهیونیستی به این شهرستان به 20 تن خبر داد.
 
علی علیزاده فرماندار لامرد در گفت‌و‌گو با تسنیم از افزایش تعداد شهدای حمله موشکی عصر شنبه رژیم صهیونیستی و آمریکایی به این شهرستان به 20 تن خبر داد و اظهار کرد: روند رسیدگی به مصدومان این حادثه تروریستی، با وجود ترخیص تعدادی از آنان، با جدیت کامل ادامه دارد.
 
وی درباره وضعیت مجروحان حادثه گفت: از مجموع بیش از 100 مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی، حال عمومی شماری از آنان رو به بهبودی است و بر اساس تشخیص کادر پزشکی، ترخیص شده‌اند.
 
فرماندار لامرد در پایان تأکید کرد: عملیات امداد و درمان برای سایر مجروحان بستری، با بسیج تمامی امکانات و بهره‌گیری از تخصص‌های پزشکی لازم، به صورت مستمر و با حداکثر توان در جریان است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.