تونل زمان| ۳ نفر برای هدایت تیم ملی کاندیدا شدند/ علی دایی: هرکس لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی می‌شود

خبرورزشی چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 23:13
۱۸ سال قبل در چنین روزی کاندیداهای احراز سمت سرمربی‌گری تیم ملی معرفی شدند.

پس از حذف ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۰۷ دوباره برای هدایت این تیم دچار مشکلات جدی شدیم و حتی کار به سرمربی‌گری موقت منصور ابراهیم‌زاده کشید.

ابراهیم‌زاده در دو بازی دوستانه و رسمی برابر قطر و سوریه سرمربی ایران بود و ۱۳ اسفند ۱۳۸۶ اعلام شد از میان او، امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی، یک نفر هدایت تیم ملی ایران در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ را برعهده می‌گیرد.

نکته جالب این‌که علی دایی در فهرست اولیه نبود و در واکنش به انتخاب سرمربی جدید گفت: هرکس لابی قوی‌تری داشته باشد، سرمربی تیم ملی می‌شود.

البته کمتر از ۲ هفته بعد، هر ۳ کاندیدا حذف شدند تا علی دایی سرمربی تیم ما شود! او بعد از این انتخاب گفت: من با خدا لابی کردم و از بندگان خدا چیزی نخواستم!

بیشتر بخوانید: خبر عجیب در بلندگوهای ورزشگاه آزادی: سرمربی تیم ملی برکنار شد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.