ظهرابی: مردم از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها خودداری کنند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 09:59
کرمانشاه- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای فراهم شدن امکان خدمت‌رسانی به مجروحان احتمالی، از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها اجتناب کنند.

کیان ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط کنونی کشور و احتمال افزایش نیاز به خدمات اورژانسی، از شهروندان خواست تا حد امکان از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها خودداری کنند تا ظرفیت مراکز درمانی برای رسیدگی به مجروحان احتمالی حملات هوایی حفظ شود.

وی با بیان اینکه مجموعه درمانی استان در حالت آماده‌باش قرار دارد، اظهار کرد: تمامی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و همچنین کلینیک‌های وابسته به دانشگاه فعال بوده و آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به مراجعان را دارند.

ظهرابی ادامه داد: در حال حاضر اغلب مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری و شیمی‌درمانی بخش خصوصی، مطب پزشکان و داروخانه‌ها نیز مطابق روال معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهند و در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به شهروندان مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از جامعه پزشکی درخواست کرد با هدف کاهش بار مراجعات به بیمارستان‌ها، بخشی از ساعات کاری خود را در مطب‌ها حضور فعال داشته باشند تا خدمات مورد نیاز بیماران در خارج از محیط بیمارستانی نیز ارائه شده و از ازدحام در مراکز درمانی کاسته شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.