نصیری: مصرف بنزین در همدان کاهشی شد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 18:13
همدان-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کاهش قابل توجه مصرف بنزین در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد نصیری بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کاهشی مصرف بنزین در استان همدان، اظهار کرد: بررسی آمارها و شواهد موجود نشان می‌دهد که مصرف بنزین در استان همدان نه تنها به شرایط عادی بازگشته بلکه حتی در مقاطعی کمتر از وضعیت معمول نیز ثبت شده است.

وی با بیان اینکه با فروکش کردن هیجانات اجتماعی در پر کردن باک خودروها که متاثر از التهاب عمومی ناشی از تهاجم وحشیانه دشمن سفاک بود،افزود: میزان مصرف بنزین در این منطقه به شکل محسوسی کاهش داشته و هم اکنون شرایط عرضه سوخت در استان کاملاً پایدار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه داد: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده (CNG) در مدار خدمت‌رسانی قرار دارند و تیم‌های پشتیبانی نیز به صورت مستمر با سرکشی به جایگاه‌ها و رفع مشکلات احتمالی از جمله نازل‌ها، روند ارائه خدمات را تحت کنترل دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.