خسارت هم باید بدهند!

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:09

امیرنشین‌های حاشیه‌ جنوبی خلیج فارس که سال‌هاست کشورهای خود را به لانه‌ نظامیان آمریکا تبدیل کرده‌اند، در جنگ تحمیل شده‌ جاری بر ایران، مسوولیت سنگینی دارند. 

آن‌ها همه‌ اصول و معیارهای اخلاقی و همسایگی و اسلامی و انسانی را زیر پا گذاشته و در جنگ و جنایت علیه ایران و ایرانیان شراکت دارند.

حاکمان این کشورها باید چشم به راه روز حساب‌رسی و حساب‌کشی باشند. در آن روز (محتوم و انشاءالله نزدیک) نه تنها باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند، بلکه باید در

جبران خسارت‌های مادی سنگینی که این جنگ در ایران بر جای گذاشته، سهمی مهم و جدی را متقبل شوند.

اگر در جنگ دوازده روزه، ایران با شکیبایی و رعایت اصول برادری و همسایگی،  از خیانت این کشورها چشم‌پوشی کرد، این بار این کار نمی‌کند و نباید بکند. 

در زبان پارسی ضرب‌المثلی داریم که خیلی گویاست:

خوبی که از حد بگذرد/ ابله خیال بد کند

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.