عراقچی: مدرسهٔ میناب توسط یک جنگندهٔ آمریکایی هدف قرار گرفته است. مجری: ترامپ گفته ایران مسئول حمله به مدرسهٔ جنوب ایران است. پاسخ شما چیست؟عراقچی: این حرف واقعاً خندهدار است. آن مدرسه متعلق به ماست، آن دانشآموزان فرزندان ما هستند. آنها توسط یک جنگندهٔ آمریکایی هدف قرار گرفته و کشته شدهاند. چگونه ممکن است ایران مسئول باشد؟ آیا ما این جنگ را آغاز کردهایم؟ آیا ما به مردم خود حمله کردهایم؟ خیر. ما در حال مذاکره با ایالات متحده بودیم و در میانهٔ مذاکرات و دیپلماسی، آنها تصمیم گرفتند به ما حمله کنند. آنها به بسیاری از مکانها از جمله مدارس و بیمارستانها حمله کردهاند و شواهد زیادی وجود دارد که نشان میدهد این مدرسه توسط یک جنگنده آمریکایی هدف قرار گرفته است.مجری: ایران چه شواهدی برای این ادعا دارد؟عراقچی: اگر آمریکا نبود، پس چه کسی بوده است؟ شاید اسرائیل. اما روشن است که چه کسانی به ما حمله میکنند./فارس
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.