عراقچی گفت: هیچ مدرک یا اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد ایران در حال توسعه موشکهای دوربرد است؛ چه برسد به موشکهایی که بتوانند به ایالات متحده برسند.
به گزارش رکنا، عراقچی در مصاحبه اخیر خود که روز هفدهم اسفندماه 1404 منتشر شد گفت: ما توانایی تولید موشک داریم، اما عمداً برد موشکهای خود را به کمتر از دو هزار کیلومتر محدود کردهایم تا به عنوان تهدیدی برای دیگران تلقی نشویم.
وی ادامه داد:هیچ برنامهای برای افزایش برد موشکها بیش از حد کنونی آغاز نکردهایم.
عراقچی گفت: بنابراین هیچ مدرک یا اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد ایران در حال توسعه موشکهای دوربرد است؛ چه برسد به موشکهایی که بتوانند به ایالات متحده برسند.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.