فرماندار گناوه: نظارت بر بازار به صورت مستمر انجام می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 18:37
بوشهر- فرماندار گناوه گفت: مردم شهرستان مطمن باشند که کارگروه های تنظیم بازار و آردونان شهرستان به صورت مستمر ، بازار را نظارت و رصد می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسفندیاری عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از چندین واحد صنفی سطح شهر اظهار کرد: در این راستا ، به همراه اعضای کارگروه تنظیم بازار ، جهت رصد قیمت ها و وضعیت اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بصورت میدانی بازدید شد و کالاهای اساسی به وفور در مغازه ها وجود دارد.

فرماندار گناوه با بیان اینکه دولت ، برنامه مدون طولانی مدتی را برای تامین اجناس و کالاهای اساسی در دستور کار خود قرار داده است ، افزود: مردم باید اطمینان داشته باشند که کشور در تأمین اساسی در وضعیت بسیار پایداری قرار دارد.

فرماندار گناوه: نظارت بر بازار به صورت مستمر انجام می‌شود

فرماندار گناوه ادامه داد: در بازدیدی که از فروشگاه‌های مرغ و تخم مرغ ، میوه و تره بار و خشکبار به عمل آمد، وضعیت عادی و هیچ کمبودی در خصوص این اقلام در بازار وجود ندارد.

فرماندار گناوه: نظارت بر بازار به صورت مستمر انجام می‌شود

وی بیان کرد: از همشهریان توقع می رود برای خرید اقلام و کالاهای اساسی در بازار مدیریت کنند و به‌اندازه مایحتاج خود اقدام کنند.

فرماندار گناوه: نظارت بر بازار به صورت مستمر انجام می‌شود

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.