بازدید وزیر نیرو از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 18:36
عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو، امروز در بازدیدی سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی و فعالیت‌های عملیاتی این شرکت قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت نیرو،در جریان این بازدید، وزیر نیرو با حضور در بخش‌های مختلف، ضمن پایش مستقیم وضعیت پایداری شبکه برق استان، با معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه به گفتگو پرداخت و از زحمات شبانه‌روزی آنان قدردانی کرد.

علی‌آبادی ضمن ابراز رضایت از سطح آمادگی نیروهای عملیاتی، بر لزوم تداوم هوشیاری و آمادگی کامل تمامی واحدها برای مقابله با چالش‌های احتمالی تأکید کرد و پایداری شبکه برق را خط قرمز وزارت نیرو برشمرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.