حسن زاده: نگرانی برای تأمین نیازهای اساسی در بازار گلستان وجود ندارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 18:46
گرگان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با تأکید بر وضعیت مطلوب موجودی کالا در سطح استان، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، هیچ‌گونه نگرانی در خصوص تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درویش علی حسن‌زاده در حاشیه بیست و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با اشاره به بازدیدهای متعدد انجام شده از بازار شهرستان‌ها طی یک هفته گذشته، اظهار کرد: در پی جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی و با پیش‌بینی‌های دقیقی که از قبل انجام شده، ذخایر استراتژیک و موجودی کالا در سطح بازار گلستان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبل تأمین و در انبارهای استان ذخیره شده و در فروشگاه‌ها به اندازه کافی موجود است، گفت: در شرایط حساس کنونی که دلاورمردان نیروهای مسلح در میدان نبرد با قدرت تمام مشغول دفاع از مرزهای کشور هستند و مردم غیور ایران اسلامی نیز با حضور در صحنه، توطئه‌های دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را خنثی می‌کنند، اجازه نخواهیم داد عده‌ای فرصت‌طلب از شرایط سوءاستفاده کنند.

مدیرکل صمت گلستان تأکید کرد: برخورد با احتکار، اختفا، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات صنفی در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

حسن‌زاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
وی با ابراز امیدواری خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با همدلی و اتحاد ملی، از این برهه حساس با شکست دشمنان غاصب عبور خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.