بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران با محکوم کردن جنایتهای آمریکا و رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: مردم ایران در برابر دشمنان ایستادهاند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ستاره رحمانیان، بازیکن تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با تأکید بر ایستادگی مردم ایران در برابر دشمنیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: جنایتهای آمریکا و اسرائیل با حمله به ایران و شهادت بیش از ۱۶۰ دانشآموز در میناب آغاز شد و هنوز ادامه دارد. این اقدامات نشان میدهد هدف آنها نظامی نیست، بلکه مردم بیگناه هدف اصلی این رژیمهای غاصب هستند.
وی با اشاره به حمله به اماکن عمومی و ورزشی، افزود: وقتی سالنهای ورزشی، فدراسیونها، سالن هندبال که برای ما خانه دوم محسوب میشود، و حتی بیمارستانها هدف قرار میگیرند، مشخص است که باید مردم هوشیار باشند و آمریکا و اسرائیل تاوان سنگینی برای این اقدامات بدهند.
بازیکن تیم ملی گفت: مردم ایران با حضور در میادین نشان میدهند که پای نظام و سرزمین خود ایستادهاند و حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانه نمیدهند و خدا را شکر که در این روزها ملت ایران ثابت کردند همیشه قویتر از قبل بازمیگردند. در پایان آرزومند پیروزی ایران در برابر ظلم و ستم دشمنان هستم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.