باران از آلودگی هوا پایتخت کاست 

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 19:07
رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بارش نزولات جوی از کاهش آلایندگی هوا در پایتخت خبر داد.

باران از آلودگی هوا پایتخت کاست به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی پیرهادی با اشاره به تأثیرات بارش باران در کاهش شدید آلاینده‌های هوا بویژه ذرات معلق گفت: بارش باران سبب کاهش اکسید‌های گوگرد و اکسید‌های نیتروژن ناشی از انفجار‌های اخیر و دیگر آلاینده‌های هوا شده است.
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به لغزندگی معابر هم از رانندگان و بویژه موتورسواران خواست تا با احتیاط بیشتری در معابر تردد کنند.
 پیرهادی همچنین از گروه‌های حساس، کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و ریوی و زنان باردار هم خواست تا حد ممکن در منازل خود بمانند و از حضور غیرضروری در فضا‌های باز پرهیز کنند. 
وی تأکید کرد شهروندان اطلاعیه‌های وزارت بهداشت را در زمینه مسائل پزشکی و سلامت به‌دقت دنبال کنند.
پیرهادی ادامه داد: کاهش میزان مواجهه شهروندان با آلودگی هوا و پیشگیری از بروز مشکلات تنفسی و سایر عوارض احتمالی ناشی از آلودگی یک ضرورت است.
پیرهادی با اشاره به اهمیت دقت در تردد شهری افزود: عابران پیاده نیز باید برای پیشگیری از بروز آسیب‌های احتمالی ناشی از لغزندگی معابر، هنگام عبور و مرور نهایت احتیاط را مدنظر داشته باشند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.