حمله به زیر ساخت های انرژی جنایت علیه بشریت است

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 19:07
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ایران و انتشار مواد سمی و خطرناک را جنایت علیه بشریت دانست.

حمله به زیر ساخت های انرژی  انتشار مواد سمی جنایت علیه بشریت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آقای بقائی در پیامی درباره آثار حمله عامدانه به زیرساخت‌های انرژی کشورمان، تصریح کرد: تجاوز جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران، وارد مرحلهٔ خطرناک جدیدی شده؛ حمله به تأسیسات ذخیره سوخت، به منزله جنگ شیمیایی عمدی علیه ایرانیان است.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی، با اشاره به انتشار مواد خطرناک سمی به هوا در پی این اقدام، هشدار داد: پیامد‌های انسانی و زیست میحطی این فاجعه که حیات مردم را به طور مستقیم، مسموم و جان میلیون‌ها نفر را به خطر می‌انداز به مرز‌های ایران محدود نخواهد ماند.

آقای بقائی تاکید کرد: این اقدام‌ها همزمان، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی به شمار است

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.