تخریب بخش‌هایی از فدراسیون تنیس در پی حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 19:17
ساختمان فدراسیون تنیس در پی حملات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به خاک کشورمان، دچار آسیب و خسارت جدی شد.
تخریب بخش‌هایی از فدراسیون تنیس در پی حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه حملات ددمنشانه و تجاوز آشکار رژیم غاصب صهیونی و آمریکا به خاک ایران، بخش‌هایی از فدراسیون تنیس دچار آسیب و خسارت شد. در این حملات، بخش‌هایی از سقف و دیوار‌های فدراسیون تخریب شده و خساراتی به سیستم‌ها و دستگاه‌های مستقر در این فدراسیون وارد آمد.
 
همچنین مرکز ملی تنیس ایران (باشگاه استقلال) نیز در پی این حملات مورد آسیب قرار گرفت.
 
با این شرایط برخی از کارکنان فدراسیون با حضور در محل کار خود به انجام امور پرداختند تا فعالیت‌های مرتبط با وقفه مواجه نشود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.