وزیر نفت: تامین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 19:51
وزیر نفت با اعلام اینکه حمله شب گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی به انبارهای نفت تهران و کرج خللی در روند تامین سوخت کشور ایجاد نکرده است، گفت: با تدابیر اتخاذشده، تامین پایدار سوخت بدون وقفه ادامه دارد، اما برای عبور از مشکلات ناشی از این حملات نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم.

به گزارش وزارت نفت، محسن پاک‌نژاد امروز (یکشنبه، ۱۷ اسفند) در جریان بازدید میدانی از یکی از انبارهای نفت تهران که شامگاه شنبه (۱۶ اسفند) مورد هدف قرار گرفت، بیان کرد: رژیم سفاک صهیونیستی و رژیم جنایتکار آمریکا برای اینکه مردم عزیزمان را در مضیقه و تنگنا قرار دهند، تهاجم به زیرساخت‌های حوزه انرژی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه با وجود حمله شب گذشته، بخشی از زیرساخت‌های بخش تامین سوخت مورد اصابت قرار گرفته است، افزود: با تدابیری که اتخاذ شده و راهکارهایی که مدنظر قرار گرفته، کماکان تامین پایدار سوخت ادامه خواهد داشت، با این حال مشکلاتی را ایجاد کرده که نیازمند همراهی بیشتر مردم است.

وزیر نفت با اکید بر اینکه مردم عزیزمان به‌ویژه در شهر تهران نگرانی بابت تامین سوخت نداشته باشند، گفت: از مردم به ویژه ساکنین شهر تهران خواهش می‌کنم از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌های سوخت خودداری کرده و ما را در این شرایط در مدیریت پایدار سوخت کمک کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.