۳۰ تن آرد بین نانوایی‌های شهری و روستایی گرمسار توزیع شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 20:03
گرمسار- فرماندار گرمسار از توزیع ۳۰ تن آرد تخصیصی مازاد بر مصرف عادی میان نانوایی های شهری و روستایی گرمسار خبر داد و گفت: خوشبختانه وضعیت نان و آرد در شهرستان مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی غروب یکشنبه در بازدید از واحد های نانوایی گرمسار وضعیت آرد و نان را در شهرستان مطلوب خواند و اظهار داشت: خوشبختانه مشکل خاصی در این حوزه برای شهرستان دیده نشده است.

وی ادامه داد: ۳۰ تن آرد تخصیصی مازاد بر مصرف عادی شهرستان گرمسار در میان نانوایی‌های شهری و روستایی توزیع شده است.

فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه در تامین آرد و نان شهرستان هیچگونه مشکلی وجود نداشته است، اظهار داشت: در صورت نیاز می توانیم تخصیص بیشتری را اعمال کنیم.

همتی با اشاره به اینکه کیفیت نان در شهرستان مستمر رصد می شود، تصریح کرد: هدف این نظارت و بازرسی ها رعایت حقوق مصرف کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها مسئول اتحادیه نانوایان و نماینده اتاق اصناف نیز حضور دارند، افزود: علاوه بر کیفیت نان تولیدی و مشکلات صنفی نانوایان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.