پشت‌پرده تبانی لیندسی گرام با نتانیاهو برای خیانت به آمریکا

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 20:33
آقای عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان از پشت‌پرده تبانی لیندسی گرام با نتانیاهو برای خیانت به امریکا در صفحه ایکس مطلبی را منتشر کرد.

پشت‌پرده تبانی لیندسی گرام با نتانیاهو برای خیانت به امریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آقای عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان از پشت‌پرده تبانی لیندسی گرام با نتانیاهو برای خیانت به امریکا در صفحه ایکس مطلبی را منتشر کرد.

در ایران، هرگز قابل تصور نیست که یک مقام رسمی به کشور دیگری سفر کند و با یک سرویس جاسوسی خارجی تبانی کند تا درباره این‌که چگونه رئیس‌جمهور کشور خود را برای پیشبرد خواسته‌های بیگانگان «هدایت» یا «وادار» کنند، برنامه‌ریزی نماید.

در چنین وضعیتی، نخست این پرسش مطرح می‌شود که آن دولت خارجی چه اهرم یا اطلاعاتی علیه آن مقام در اختیار دارد؛ و سپس بی‌درنگ او به اتهام خیانت بزرگ به میهن تحت پیگرد و محاکمه قرار می‌گیرد.

توضیحات: لیندسی گراهام که برای کمک به پیشبرد پرونده مربوط به ایران، در هفته‌های اخیر چندین بار به اسرائیل سفر کرده و با اعضای دستگاه اطلاعاتی این کشور دیدار داشته در تازه‌ترین اعترافات خود به بیان نحوه اثرگذاری‌اش برای متقاعد کردن رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به جنگ با ایران پرداخته است.

او گفته است: «آن‌ها چیز‌هایی به من می‌گویند که حتی دولت خودمان هم به من نمی‌گوید.» به گفته او، همچنین با نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، گفت‌و‌گو کرده و به او توصیه کرده است که چگونه می‌تواند رئیس‌جمهور را برای اقدام قانع کند. گراهام افزوده است که نتانیاهو اطلاعاتی را به رئیس‌جمهور ترامپ ارائه داده که او را متقاعد کند تا با پیشبرد این اقدام موافقت کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.