انهدام چهارمین پهپاد هرمس در کرمان

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 21:01
 این سومین پهپاد هرمس منهدم شده در کرمان است که توسط پدافند هوایی ارتش هدف قرار گرفته است. پیش از این نیز یک پهپاد دشمن توسط سپاه ثارالله استان کرمان منهدم شده بود.
روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش از شکار یک پهپاد هرمس دیگر دشمن آمریکایی _صهیونیستی در کرمان خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش از شکار پهپاد پیشرفته هرمس دشمن آمریکایی _صهیونیستی توسط پدافند هوایی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا خبر داد.
 
روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اعلام کرد: یک عدد پهپاد پیشرفته هرمس 900، امشب توسط غیور مردان پدافند هوایی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در حوالی پایگاه سوم رزمی هوانیروز که در حال گشت و شناسایی بود، هدف قرار گرفت و منهدم شد.
 
 این سومین پهپاد هرمس منهدم شده در کرمان است که توسط پدافند هوایی ارتش هدف قرار گرفته است. پیش از این نیز یک پهپاد دشمن توسط سپاه ثارالله استان کرمان منهدم شده بود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.