آسرایی: برای بازگشت دوباره به وطن لحظه‌شماری می‌کردم

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 21:07
خیلی‌ها می‌گفتند در این شرایط چرا برگشتی وقتی مطمئن بودی جنگ می‌شود؟ اما من برگشتم؛ شاید کمتر کسی در چنین شرایطی چنین کاری کند.

به گزارش همشهری آنلاین، فریدون آسرایی، خواننده پاپ که در آستانه حمله آمریکا و اسرائیل به کشور بازگشت، گفته است: وطن برای من مادری مهربان است. برای بازگشت دوباره به ایران لحظه‌شماری می‌کردم.خیلی‌ها معتقدند وطن جایی است که دل خوش باشد، اما دل من اینجاست؛ در ایران. چه آن زمان که مادرم زنده بود و چه حالا.

خیلی‌ها می‌گفتند در این شرایط چرا برگشتی وقتی مطمئن بودی جنگ می‌شود؟ اما من برگشتم؛ شاید کمتر کسی در چنین شرایطی چنین کاری کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.