تلاش شبانه‌روزی برای پایدار نگه داشتن شبکه آب قشم در حال انجام است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 21:23
قشم-فرماندار قشم گفت: برای پایداری شبکه آب این شهرستان خط انتقال اضطراری و ورود ظرفیت‌های جدید به مدار تولید در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیر تیموری با اشاره به از دست رفتن ظرفیت ۱۵ هزار مترمکعبی تولید آب در روزهای اخیر در پی جنایت حمله دشمن افزود: برای فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد مقرر شد آب‌شیرین‌کن دیگری که آماده است با ظرفیت تولید ۸ هزار مترمکعب در سریع‌ترین زمان ممکن وارد مدار تولید شود.

وی گفت: برای انتقال آب از سایت قشم مولد به مخزن پمپاژ مپنا، اجرای خط انتقال اضطراری به طول حدود هزار متر آغاز شده است.

فرماندار قشم افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات در محل مستقر شده و پیش‌بینی می‌شود این طرح ظرف ۲۴ ساعت آینده به بهره‌برداری برسد.

امیر تیموری در خصوص تامین آب روستاهای همجوار گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته آب آشامیدنی روستاهای کورزین و دیرستان از طریق نیروگاه همجوار و با مدیریت دهیاران به صورت تانکری تأمین و توزیع می‌شود.

فرماندار قشم همچنین از تسریع در بهره‌برداری از آب‌شیرین‌کن ۴ هزار مترمکعبی سَلَخ خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم این طرح را که در مراحل نهایی قرار داشت، زودتر از موعد مقرر وارد مدار کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.