اگر حملات ادامه یابد، بازار نفت بشکه‌ای ۲۰۰ دلار را تجربه خواهد کرد

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 21:35
قرارگاه خاتم اعلام کرد اگر جلوی حمله به زیرساخت‌های ایران گرفته نشود اقدامات مشابهی انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: آمریکای جنایت پیشه و رژیم درمانده صهیونیستی با توجه به اینکه از آغاز تهاجم به ایران اسلامی دستاوردی جز کشتن کودکان بی گناه و معصوم و زنان و مردان بی دفاع و غیرنظامی نداشته اندعلیرغم ادعاهای واهی و ریاکارانه و ژست جانبداری و دفاع از مردم ایران، علاوه بر کشتن غیر نظامیان و به خاک و خون کشیدن آنان، پا را فراتر از این گذاشته تا جایی که در تهاجم های وحشیانه بی حد و مرز جدید خود، بخش هایی از زیرساخت های سوخت و انرژی و مراکز خدمت رسانی متعلق به مردم را آماج هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عنایت جدی نسبت به منافع مردم مسلمان مستقر در کشورهای منطقه با وجود اشراف اطلاعاتی، توانمندی هجومی و شناسایی تمامی زیرساخت های سوخت، انرژی و خدمات عمومی در منطقه تاکنون از هرگونه اقدام مشابه، خودداری نموده اند.

وی گفت: از دولت های کشورهای اسلامی انتظار می رود هر چه سریعتر آمریکای جنایتکار و رژیم وحشی صهیونیستی را از چنین اقدامات بزدلانه ضد بشری بر حذر دارند تا شعله های آتش و جنگ بیش از این گسترش نیابد در غیر این صورت اقدامات مشابهی در منطقه صورت خواهد گرفت و اگر تحمل نفت بیش از بشکه ای ۲۰۰ دلار را دارید این بازی را ادامه دهید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.