اختلاف شدید ارتش‌های آمریکا و اسرائیل پس از حمله به انبارهای نفت ایران

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 22:57
منابع خبری از اختلاف شدید میان ارتش‌های تروریستی آمریکا و اسرائیل پس از حمله به انبارهای نفت ایران خبر دادند.

به گزارش تسنیم، منابع خبری می‌گویند که اختلاف شدیدی میان ارتش‌‌های آمریکا و اسرائیل پس از حمله به انبارهای نفت ایران به وجود آمده است.

 این منابع می‌گویند که اسرائیل اعلام کرده بود که می‌خواهد به تاسیسات نفتی حمله کند اما نوع آن را اعلام نکرده بود؛ به همین دلیل آمریکاییها معتقدند که این نوع حمله کاملاْ اشتباه بوده است.

 این منابع تاکید می‌کنند که هم‌اکنون فضای ملتهبی در آمریکا و اسرائیل در این زمینه به وجود آمده و همگی نگران واکنش‌های شدیدی هستند که ایران در ارتباط با حمله به زیرساختهای انرژی اسرائیل و بعضی اهداف دیگر آغاز کرده است.

 ایران اعلام کرده است که آمریکا و رژیم صهیونی تاوان شدیدی خواهند داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.