شهادت دختر ۸ ساله در حملات به جنوب تهران + عکس

تابناک یکشنبه 17 اسفند 1404 - 23:11
آوین امیرکاشانی،  دختر ۸ ساله‌ای که همیشه لبخند بر لب داشت، حالا به کاروان شهدای مظلوم پیوسته است.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، وقتی بمب‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شهرری را لرزاند، فرشته‌ای کوچک از این دنیا پر کشید. آوین امیرکاشانی، همان دختر ۸ ساله‌ای که همیشه لبخند بر لب داشت، حالا به کاروان شهدای مظلوم پیوسته است.

این دانش‌آموز پایه دوم دبستان طواف معماریان، که در محله صفاییه زندگی آرامی داشت، بامداد امروز در خیابان سرگرد محمدی، در میان آوار و آتش به آرزوی دیرینه‌اش رسید. آرزویی که همین چند روز قبل با همان زبان کودکانه‌اش خطاب به رهبر شهیدمان نوشته بود: «رهبر جونم من هم دوست دارم مثل شما شهید شم...»

آوین کوچولو حالا پرواز کرده است، اما مادر زخمی و برادر کوچکترش که این صحنه وحشیانه را با چشم خود دیدند، هنوز در بیمارستان با درد و ماتم دست و پنجه نرم می‌کنند. همسایه‌ها از مهربانی‌اش می‌گویند، از دستان کوچکی که همیشه برای کمک جلوتر از دیگران بود و از چشمانی که پر از محبت بود.

آوین! تو به آرزویت رسیدی، اما یادگار شیرینت برای همیشه در قلب‌های ما زنده خواهد ماند.

چندی پیش هم در روز نهم اسفند در پی حمله امریکایی صهیونی ۱۶۵ دانش آموز مینایی در مدرسه به شهادت رسیدند. بر اساس اعلام هلال احمر حدود ۳۰ درصد شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.