تاکید عارف بر تداوم آموزش برای حفظ امید و آرامش دانش‌آموزان

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 23:30
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی آینده هستند و تداوم آموزش و پرورش آنان در چنین شرایطی، اقدامی شایسته است.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوی برخط با علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش از تلاش‌ها و اقدامات انجام‌شده در مدیریت شرایط اخیر، حفظ آرامش در فضای آموزشی و رساندن صدای مظلومیت دانش‌آموزان و معلمان ایرانی به مجامع بین‌المللی قدردانی کرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری هدف قراردادن کودکان و غیرنظامیان از سوی دشمن را مصداق بارز جنایت جنگی و نقض فاحش تمامی اصول و موازین بین‌المللی دانست و افزود: خون پاک این کودکان مظلوم و بی‌گناه، عزم ملت ایران را در دفاع از عزت و استقلال میهن استوارتر از همیشه خواهد کرد.

او ادامه داد: استمرار جریان آموزش در کنار روشنگری درباره جنایات صورت ‌گرفته علیه دانش‌آموزان و معلمان ایرانی اقدامی مهم در صیانت از هویت ملی، امید اجتماعی و پویایی نظام تعلیم و تربیت کشور است.

عارف در پایان این گفت‌وگو اظهار کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی نسل آینده هستند و مسئولیت شکل‌دهی به آینده کشور را بر عهده دارند و تداوم آموزش و پرورش آنان در چنین شرایطی، اقدامی شایسته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.