محیط زیست: باران اسیدی به تنهایی مشکلی ایجاد نمی‌کند

عصر ایران دوشنبه 18 اسفند 1404 - 00:01
در صورتی شهروندان مجبور به تردد در هوای آزاد هستند حتما از ماسک مورد تایید سازمان بهداشت استفاده کنند.
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: باران‌های اسیدی به تنهایی مشکل جدی ایجاد نمی‌کنند و در صورت ترکیب با دیگر سموم هوا می‌توانند آسیب زننده باشند بنابراین نگرانی وجود ندارد.
 
حسن عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با رد برخی شائبه ها پیرامون خطرات ناشی از باران‌های اسیدی در پایتخت، اظهار کرد: باران اسیدی باعث تلفات جانی نمی‌شود.
 
وی تاکید کرد: پیش بینی می‌شود با وزش باد مناسب این گازهای اسیدی در آسمان تهران برطرف شود.
 
این مقام مسوول محیط زیست استان تهران از مردم خواست از تردد غیر ضروری و هر گونه فعالیت بدنی و ورزش در هوای آزاد تا برطرف شدن آلودگی‌ها خودداری کنند.
 
وی با تاکید بر استفاده از ماسک مناسب در فضای باز هم گفت: در صورتی شهروندان مجبور به تردد در هوای آزاد هستند حتما از ماسک مورد تایید سازمان بهداشت استفاده کنند.
 
عباس نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وضعیت کیفیت آب شرب در تهران هم گفت: مشکلی درباره کیفیت آب شرب وجود ندارد و گزارشی بر خلاف این موضوع دریافت نکرده‌ایم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.