برق مناطق مورد حمله دشمن در شهر خرم‌آباد وصل شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 00:03
خرم‌آباد- شرکت توزیع برق استان لرستان اعلام کرد که برق مناطق مورد حمله دشمن صهیونی- آمریکایی در شهر خرم‌آباد وصل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان آمده است: «با حضور میدانی مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان و با تلاش همکاران، برق برخی نقاط شهر خرم آباد که بر اثر انفجار حمله رژیم صهیونیستی و آمریکایی قطع شده بود، وصل شد.

مشکل برق نقاط مورد نظر در کمترین زمان ممکن رفع و در حال حاضر تمام شهر خرم آباد برقدار است.»

بنابراین گزارش، عصر امروز یکشنبه ۱۷ اسفندماه مرکز لرستان از سوی دشمن صهیونیستی- آمریکایی مورد تهاجم هوایی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.