سنتکام: هفتمین نظامی آمریکا در جریان درگیری با ایران کشته شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 00:21
فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که هفتمین سرباز این کشور در پی حملات اخیر به ایران جان خود را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا (سنتکام) در نهمین روز تجاوز به ایران، اعلام کرد که هفتمین نظامی این کشور در اثر جراحات وارده در جریان پاسخ ایران به حملات آمریکا و اسرائیل کشته شده است.

سنتکام روز یکشنبه به وقت محلی افزود که این سرباز آمریکایی شب گذشته بر اثر جراحات ناشی از حمله به نیروهای آمریکایی در عربستان سعودی در تاریخ اول مارس، به شدت مجروح شده بود.

سنتکام با بیان اینکه تجاوز به ایران همچنان ادامه دارد، از اعلام هویت این نظامی کشته شده خودداری کرد و گفت که این اطلاعات تا ۲۴ ساعت پس از اطلاع‌رسانی به نزدیک‌ترین خویشاوند وی، منتشر نخواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.