تخلیه به موقع ۳ مرکز شبانه روزی بهزیستی قم

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 00:21
قم- با تخلیه سه مرکز حساس شبانه روزی و جابحایی مددجویان از وقوع حادثه پیشگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدزاده مدیر کل و رئیس کمیته مدیریت بحران بهزیستی قم گفت: با تجربیات ارزشمند دوره کرونا و همچنین جنگ ۱۲ روزه و در پی اتخاذ تدابیر ویژه برای مراکز بهزبستی و افراد دارای معلولیت در شرایط بحران، سه مرکز شیرخوارگاه صدف ، مرکز شبانه روزی دختران سرای توفیق و مرکز شبانه روزی توانبخشی سرای ایثار که در مجاورت مراکز حساس و ... قرار داشتند ،تخلیه و مددجویان جابه‌جا شدند و حمله وحشیانه امروز عصر به مناطقی از قم درستی تدابیر فوق را ثابت کرد.

مدیر کل بهزیستی قم خاطرنشان کرد: اکثر معلولین مقیم مراکز توانبخشی یا ترخیص شده و به خانواده‌های خود تحویل داده شده‌اند یا در مراکز دارای موقعیت امن تر اسکان داده شده اند ، نوزادان شیرخوارگاه را از هفته های قبل تحویل خانواده های متقاضی طرح میزبان دادیم و سایر فرزندان مراکز را هم جابجا کردیم .

محمدزاده با تشکر از رهنمودها و همکاری ارزنده دستگاه قضایی گفت: با عنایت به اینکه پذیرش و ترخیص مددجویان با دستور مقام قضایی است ، همکاری بسیار تنگاتنگ و خوبی را در استان شاهدیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.