تعرض به محوطه منطقه تاریخی در بهشهر

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 00:26
بهشهر - سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: دقایقی پیش محوطه مجموعه تاریخی صفی آباد بهشهر مورد تعرض قرار گرفت و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سوادکوهی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این‌که نیروهای امنیتی به منطقه اعزام شده‌اند اظهار کرد: نیروهای امنیتی و امدادی سراسر استان در آماده‌باش کاملِ صددرصدی قرار دارند و زوایای دقیق این حادثه پس از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر پرهیز شهروندان از هرگونه تجمع و حضور در محدوده یاد شده، تصریح کرد: از همه هم‌استانی‌ها به ویژه شهروندان بهشهر خواهشمندیم آرامش خود را حفظ کرده و اخبار موثق را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند. همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک گزارش را به نهادهای امنیتی ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.