«ای ایران» بنواز...

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 00:36
خرم‌آباد- میان آن جمعیت مضطرب و عصبانی یک نفر برای آرامش مردم، «ای ایران» نواخت.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: تصادفا او را دیدم. لبخند میزد و آرام قدم برمی‌داشت.

نه فرار؛ نه ترس.

نیروهای امنیتی اجازه بیشتر نزدیک شدن ندادند، وگرنه میخواست برود و روی خرابه‌ها بنشیند «ای ایران» بنوازد.

ما این را چندی پیش آموختیم. آن وقت که پدرمان با صلابت حیدری آمد روی صندلی حسینیه نشست و گفت «ای ایران» بخوان.

ای ایران خواندن میراث ماست.

حتی اگر شهرمان را با خاک یکسان کنند...

یا علی می‌گوییم و در خرابه ها آواز ایرانِ جان

سر می‌دهیم.

و حالا ساز ای ایران ما از ساز جنگ بلندتر خواهد بود...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.