روایت دو حمله اسرائیل به قم در یک روز؛ از نماز صبح تا نماز مغرب + جزئیات

خبرآنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 02:03
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: شهر قم طی روز جاری ۲ نوبت در هنگام اذان صبح و دیگری در زمان اذان مغرب مورد هجوم دشمنان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی حیدری یکشنبه شب در گفت‌وگویی با تاکید بر این که اقدامات اخیر دشمنان نشان از استیصال آنان است، بیان کرد: حمله نخست در زمان اذان صبح به منطقه صفائیه شهر قم صورت گرفت که طی آن علاوه بر تخریب ساختمان‌ها یک نفر به شهادت رسید.

بنابر گزارش ایرنا، وی افزود: در هنگام اذان مغرب نیز در حالی که مؤمنان در تدارک افطار بودند دشمنان به منطقه زنبیل آباد(شهید صدوقی) شهر قم حمله کردند که چندین اثر مخرب برجای گذاشت؛ تلفات و خسارات های این حمله در حال ارزیابی است.

وی ادامه داد: همزمان با این حمله، نقطه دیگری در شهرک صنعتی شهاب قم نیز مورد هدف قرار گرفت که در اثر آن ۲ سوله تخریب شد اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از بصیرت و هوشیاری مردم در شرایط حساس کنونی و تاثیر حضور آنان در پیروزی نهایی، تأکید کرد: از همشهریان می‌خواهیم در زمان وقوع حوادث شرایط لازم را برای تسریع در خدمت رسانی نهادهای امدادی به عمل آورند.

۳۱۲۱۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.