امام جمعه عسلویه: بیعت مستحکم خود را با رهبر جدید اعلام می‌کنیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 02:29
بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: بیعت مستحکم خود را با آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای رهبر جدید انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعیین و معرفی آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید انقلاب اسلامی توسط مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: از بابت این انتخاب خداوند را شکرگزاریم.

وی اضافه کرد: بعد از داغ سنگین شهادت امام خامنه‌ای، مجلس خبرگگان رهبری حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله تعالی) را به عنوان جانشین شایسته ایشان و پرچمدار نهضت مهدوی و راهبر گام دوم انقلاب معرفی کرده است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: در این شب قدر خداوند را شاکریم که باعث تسکین قلب مالامال از اندوه ما و امت قهرمان ایران اسلامی ومسلمین جهان شد.

وی تاکید کرد: با عنایات امام زمان(عج) و توجهات حضرت زهرا(س) در شبی که متعلق به وجود نازنین مولی الموحدین امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) است شخصیتی عالم فقیه و از سلاله پاک زهرای اطهر (س) رهبر وهادی ما شد.

محمدی با تبریک این انتخاب، تصریح کرد: بیعت مستحکم خود تا نثار جان رهبر عزیزمان کرده و پشتیبانی مردم همیشه قدردان از آن صالح بعد صالح را اعلام می‌کنیم.

وی تاکید کرد: با این انتخاب راه امام شهیدمان به فضل الهی با خلف صالح آن و پشتیبانی ملت بصیر و مجاهدت همه رزمندگان اسلام مقتدرانه تا فتح قله و ظهور دولت یارادامه خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.