برپایی ایستگاه صلواتی در سقز به مناسبت شب نوزدهم ماه رمضان

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 02:32
سقز ـ همزمان با فرارسیدن شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از لیالی قدر، ایستگاه صلواتی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و زندان شهرستان سقز در مرکز این شهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از لیالی پرفیض قدر، ایستگاه صلواتی افطاری با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و زندان سقز در مرکز شهر سقز برپا شد.

در این اقدام فرهنگی و معنوی، روزه‌داران و شهروندان سقزی از افطاری ساده توزیع شده در این ایستگاه صلواتی بهره‌مند شدند.

برپایی ایستگاه صلواتی در سقز به مناسبت شب نوزدهم ماه رمضان

برپایی این ایستگاه صلواتی با هدف ترویج فرهنگ همدلی، مشارکت اجتماعی و احیای سنت‌های نیکوی ماه مبارک رمضان انجام شد.

این برنامه شامگاه یکشنبه و همزمان با نخستین شب از لیالی قدر در مرکز شهر سقز برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.