اعلام بیعت مردم ورامین با آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 02:34
ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پیامی با اشاره به پیشینه انقلابی مردم ورامین، بر تجدید بیعت آنان با آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله محمودی گلپایگانی، در پیامی با اشاره به پیشینه انقلابی مردم ورامین، بر تجدید بیعت آنان با آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای تأکید کرد.

در این پیام آمده است: مردم مؤمن و انقلابی ورامین، همان وارثان قیام تاریخی قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و همان کفن‌پوشان حامی ولایت‌اند؛ مردمی که در بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب، از نهضت امام خمینی تا حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، همواره پیشگام میدان بوده‌اند.

محمودی در این پیام تأکید کرده است: مردم ورامین همان‌گونه که در ۱۵ خرداد ۴۲ در حمایت از امام راحل قیام کردند و در فتنه ۸۸ نیز با هدایت‌های مرحوم آیت‌الله محمودی گلپایگانی کفن‌پوش به میدان آمدند و پای انقلاب ایستادند، امروز نیز با همان روحیه وفاداری و استقامت، اعلام می‌کنند که بیش از نیم‌قرن ایستادگی در کنار امامین انقلاب، سرمایه‌ای است که آنان را در مسیر ولایت ثابت‌قدم نگاه داشته است.

وی افزود: مردم مؤمن و انقلابی ورامین با همان عهد دیرین با ولایت، با آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای بیعت می‌کنند، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارند و اعلام می‌دارند که همچون گذشته، برای خدمت، مجاهدت و سربازی در مسیر اسلام و انقلاب آماده‌اند.

در پایان این پیام آمده است: ورامین، دیار قیام و قیامت، همچنان استوار و سربلند در سنگر ولایت ایستاده و پرچم وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی را برافراشته نگاه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.