بیعت دانشگاه عالی دفاع ملی با رهبر جدید انقلاب اسلامی

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 08:59
در پی انتخاب حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی این انتخاب را تبریک گفت و بر بیعت این مجموعه علمی با رهبر جدید تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتخاب حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا از سوی مجلس خبرگان رهبری، فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی این انتخاب را تبریک گفت و بر بیعت این مجموعه علمی و راهبردی با رهبر جدید تأکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُم

انتخاب فقیه مجاهد جامع الشرایط، فرهیخته، جوان و عالم به زمانه و دانا به مسائل سیاسی، اجتماعی و حکمرانی، حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای(حفظه الله) را به رهبری انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان رهبری را به محضر امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهدا، کارکنان خدوم نیروهای مسلح و آحاد آزادگان و حق جویان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و بدین‌وسیله ضمن شکرگذاری به درگاه الهی بابت نعمت عظمای ولایت، اساتید دانشجویان و کارکنان دانشگاه عالی دفاع ملی بیعت خود را با رهبر عالیقدر انقلاب اعلام می‌نمایند.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملّی
سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.