بقائی:کسانی که اصرار دارند منطق حملات دفاعی ما به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را نادیده بگیرند این فیلم را ببینند

خبرآنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 09:33
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متجاوزان آمریکایی با سوء استفاده از حریم کشورهای همسایه برای حمله به ایران، امنیت منطقه را به خطر می‌اندازند.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار فیلمی از اقدام متجاوزان آمریکایی در سوء استفاده از حریم یکی از کشورهای همسایه برای حمله موشکی علیه ایران، در پیامی شبکه ایکس نوشت:

کسانی که اصرار دارند منطق حملات دفاعی ما به پایگاه‌ها/دارایی‌های نظامی آمریکا در منطقه را نادیده بگیرند:

موشک‌ها از مناطق مسکونی در قلمرو کشورهای همسایه به سمت ایران شلیک می‌شوند و جنگنده‌های آمریکایی از حریم هوایی کشورهای همسایه برای حمله به ایران استفاده می‌کنند و همه اینها امنیت منطقه‌ای را به خطر می‌اندازند.

بقائی:کسانی که اصرار دارند منطق حملات دفاعی ما به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را نادیده بگیرند این فیلم را ببینند

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.