بقائی:آمریکا با سوءاستفاده از حریم کشورهای همسایه به ایران حمله می‌کند

الف دوشنبه 18 اسفند 1404 - 09:47
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نیروهای آمریکایی با سوءاستفاده از حریم کشورهای همسایه برای انجام حملات موشکی و هوایی علیه ایران، امنیت منطقه را به خطر می‌اندازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد نیروهای آمریکایی با سوءاستفاده از حریم کشورهای همسایه برای انجام حملات موشکی و هوایی علیه ایران، امنیت منطقه را به خطر می‌اندازند.

بقائی نوشت: کسانی که منطق حملات دفاعی ایران به پایگاه‌ها و دارایی‌های نظامی آمریکا در منطقه را نادیده می‌گیرند باید بدانند موشک‌ها از مناطق مسکونی در خاک کشورهای همسایه به سمت ایران شلیک می‌شود.

وی افزود: جنگنده‌های آمریکایی نیز از حریم هوایی کشورهای همسایه برای حمله به ایران استفاده می‌کنند؛ اقدامی که به گفته او امنیت منطقه‌ای را با خطر جدی مواجه کرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.