فرماندار کنگان: بانک‌ها در راستای تسهیل فرآیندهای اقتصادی حرکت کنند

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 10:53
بوشهر- فرماندار کنگان گفت: همکاری بانک‌ها با دستگاه‌های اجرایی در راستای تسهیل فرآیندهای اقتصادی و اداری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زیبا در بازدید از بانک‌های فعال در سطح شهر کنگان اظهار کرد: این بازدید در شرایط جنگی و با هدف بررسی روال کاری و اطمینان از ادامه فعالیت بانکی بدون هیچ گونه خلل در خدمات رسانی به شهروندان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این بازدید، وضعیت خدمات بانکی، امنیت فیزیکی و دیجیتال، تجهیزات لازم و همچنین هماهنگی‌های لازم برای حفظ ادامه فعالیت‌های بانکی مورد توجه قرار گرفت.

فرماندار کنگان بیان کرد: حفظ امنیت و ادامه فعالیت‌های اقتصادی در شرایط فعلی از اولویت‌های اصلی فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط است.

وی تصریح کرد: اهمیت همکاری بانک‌ها با دستگاه‌های اجرایی در راستای تسهیل فرآیندهای اقتصادی و اداری در شهرستان به‌خوبی مورد توجه قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.