هدف تجاوز آمریکایی - صهیونیستی، سیطره بر ایران است

صدا و سیما دوشنبه 18 اسفند 1404 - 11:58
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: بی تردید، هدف آمریکا از تجاوز نظامی به ایران، سیطره کاخ سفید بر کشورمان است.

هدف تجاوز آمریکایی - صهیونیستی، سیطره بر ایران است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار صدا و سیما گفت: بنابراین، همه تمرکز ما، دفاع در برابر این تجاوز است.

وی با اشاره به سابقه دشمنی ۴۷ ساله آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این خصومت و لجاجت به وقایع سال ۱۳۳۲ بر می‌گردد که ایرانیان به سمت آمریکا رفتند و دیدند که با کودتا چه اقدام‌های ضد کشورمان داشت و در آن دوره با کودتا به اعتماد ایرانیان پاسخ داد.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که در دوره کنونی هم، تجاوز نظامی به کشورمان در دو مرحله، آن هم در وسط مذاکره نشان می‌دهد که دشمنی آمریکا با ایران، دیرینه است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.