بیعت مردم تهران با رهبری و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 12:05
جمعی از مردم تهران با حضور در میدان انقلاب، ضمن اعلام حمایت از رهبری، جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، همزمان با برگزاری اجتماع مردمی در میدان انقلاب، شهروندان تهرانی با حضور پرشور خود ضمن محکومیت حملات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا، حمایت و بیعت خود را با رهبری ایران اسلامی اعلام کردند.

در این اجتماع که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سر دادن شعارهایی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بر وحدت و همبستگی ملی در برابر تهدیدات دشمنان تأکید کردند.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ اعلام کرد: این اجتماع مردمی جلوه‌ای از روحیه ایستادگی و همبستگی مردم تهران در برابر جنایات دشمنان و نشان‌دهنده حمایت قاطع آنان از رهبری و آرمان‌های نظام اسلامی است.

بر اساس این گزارش، میدان انقلاب در ساعات برگزاری این اجتماع شاهد حضور گسترده شهروندانی بود که با حضور خود پیام وحدت و مقاومت ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.