پلمپ بی بازگشت یک نانوایی گرانفروش در بابل

خبرآنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 12:05
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران از پلمپ بدون بازگشت نانوایی متخلف در شهر بابل خبر داد. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمد ابراهیم تولایی اظهار داشت: یکی از نانوایی‌های شهرستان بابل با توجه به ارتکاب تخلفات صنفی و عدم توجه به اخطارهای قانونی و گران‌فروشی نان کنجدی، پلمپ شد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ تحمیلی به کشور عزیزمان هیچگونه تعارفی با اخلالگران معیشت و امنیت غذایی در استان مازندران نداریم و به طور جدی با این افراد برخورد می‌کنیم.

تولایی ادامه داد: نظارت‌های نامحسوس از فروشگاه‌ها و نانوایی‌های استان انجام می‌شود و واحدهای صنفی متخلف که پلمپ شوند دیگر قادر به بازگشایی واحد نخواهند بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف و گران‌فروشی را به ادارات تعزیرات حکومتی، بازرسان جهاد کشاورزی و صمت شهرستان ها اعلام کنند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.