موشک‌ها از کجا به سمت ایران شلیک می‌شوند؟ | پاسخ بقایی

همشهری آنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 12:15
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز دوشنبه ۱۸ اسفند در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «متجاوزان آمریکایی با سوء استفاده از حریم کشورهای همسایه برای حمله به ایران، امنیت منطقه را به خطر می‌اندازند.»

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار فیلمی از اقدام متجاوزان آمریکایی در سوء استفاده از حریم یکی از کشورهای همسایه برای حمله موشکی علیه ایران، در پیامی شبکه ایکس نوشت: «(برای) کسانی که اصرار دارند منطق حملات دفاعی ما به پایگاه‌ها/دارایی‌های نظامی آمریکا در منطقه را نادیده بگیرند: موشک‌ها از مناطق مسکونی در قلمرو کشورهای همسایه به سمت ایران شلیک می‌شوند و جنگنده‌های آمریکایی از حریم هوایی کشورهای همسایه برای حمله به ایران استفاده می‌کنند و همه اینها امنیت منطقه‌ای را به خطر می‌اندازد.»

 
 
 

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.